ROULEZBOULET ROULEZBOULET
Forum dédié aux motards et amateurs du style RoulezBoulet
FAQFAQ RechercherRechercher MembresMembres GroupesGroupes S’enregistrerS’enregistrer
ProfilProfil Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés ConnexionConnexion

Le jour de l'an c'était ?

Poster un nouveau sujet Répondre au sujet ROULEZBOULET Index du Forum -> TEAM ROULEZBOULET -> Ici tu votes et on sonde...
Sujet précédent :: Sujet suivant

Comment était le jour de l'an?
solitaire (avec mon demi champagne et un plateau télé)
0%
0% [ 0 ]
joyeux... (wou! c'est la fête! ya des gros blanc et minuit est loin... je vais essayer de tenir)
0%
0% [ 0 ]
la fiesta!!!! (j'était bourré et tout le monde parreil!!!)
28%
28% [ 2 ]
le black-out.... (je m'en souvient plus...)
0%
0% [ 0 ]
soft (juste bien bu et bien mangé)
71%
71% [ 5 ]
Total des votes : 7

Auteur Message
JULS
Administrateur

Ma moto: CBR 900
Masculin Scorpion (23oct-21nov) 猴 Singe

MessagePosté le: Lun 7 Jan - 11:43 (2008) Sujet du message: Le jour de l'an c'était ? Répondre en citant

Bonne année!!!!!!!!!

Visiter le site web du posteur
Publicité

MessagePosté le: Lun 7 Jan - 11:43 (2008) Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
JULS
Administrateur

Ma moto: CBR 900
Masculin Scorpion (23oct-21nov) 猴 Singe

MessagePosté le: Lun 7 Jan - 11:57 (2008) Sujet du message: Mon jour de l'an! Répondre en citant

j'étais chez mon frère "franck de belvice".
20h00 au début super soft bien mangé, bien bu!
21h00 j'ai continué à boire avec certains invités.
22h00 sont venu les discution serieuses genre oui tout ça la moto, le permis à point, l'état voleur etc...
00h05 bonne année!!! (oubli du temps...)
00h30 feux d'artifice par -5° (on s'en fou on à chaud avec l'alcool et les fusés c'est tellement beau!)
00h50 retour à l'interrieur et rediscution. oui quand même l'atat, sarkozy, l'argent...
01h30 retour sur bordeaux
02h00 jeté de pétards sur la route par la fenêtre de la voiture
02h15 arrivée chez moi avec relançage de pétards dans ma rue et dans l'ascenseeur.
02h30 débrifing de la soirée avec ma copine (oui tout ça on a bien mangé, lui était sympa, l'autre un peut chiant)
03h00 couché devant un bon dvd (je me souvient juste de la première image "play")

Mr. Green Mr. Green Mr. Green

merci franck! très bonne soirée! Okay Okay Okay

Visiter le site web du posteur
underground

Masculin

MessagePosté le: Lun 7 Jan - 15:52 (2008) Sujet du message: Le jour de l'an c'était ? Répondre en citant

mis minable chez des amis...................

apres
parti faire les cons entres mecs..............de la grosse chute dans des buissons.......avc pleins de sang

mais on s en fout vu qu on été bourré.............. Mort de Rire

apres encore picoler

picoller

passage a la dame......pour picoler encore..................

apres

je sais + c est nos copines qui ont du nous ramasé.......... Mort de Rire Mort de Rire Mort de Rire Mort de Rire

au ptit matin .........mal de crane et visage et bras écorché................. Mort de Rire Mort de Rire

Twinuts
Administrateur

MessagePosté le: Sam 19 Jan - 14:16 (2008) Sujet du message: Le jour de l'an c'était ? Répondre en citant

bon pour moi c'était apéro avec les potes du taf (environ 6, je sais plus)
Après pire bouffe de malade (huitres, crabe et encore des bestioles bizarre à coquille)
Ensuite re-apéro avec discussion sur le taf pour changer...
Ensuite re re apéro et discussion bécane, css, java script, un peu de gonzesse, html... (non on est pas des geeks!!)
Ensuite bizoux bizoux il est minuit!!
Et encore à boire!!

Enfin une soirée normale avec juste un élan d'amitié à minuit!!!

baboyes

MessagePosté le: Lun 13 Sep - 08:25 (2010) Sujet du message: Le jour de l'an c'était ? Répondre en citant

The new lead-dog
‘Well, what did I say? Buck’ s a real fighter,all right,’ said Francois the next morning when he discovered that Spitz had disappeared and that Buck was covered in blood.
World of Warcraft power leveling,
‘Spitz fought like a wolf,’World of Warcraft power leveling said Perrault, as he looked at the bites all over Buck.‘And Buck fought like ten wolves,’ answered Francois.‘And we'll travel faster now. No more Spitz, no more trouble.’Francois started to harness the dogs. He needed a new lead-dog, and decided that Sol-leks was the best dog that he had.But Buck jumped at Sol-leks and took his place.
last chaos gold,
‘Look at Buck!’last chaos gold said Francois, laughing.‘He's killed Spitz, and now he wants to be lead-dog. Go away, Buck!’
He pulled Buck away and tried to harness Sol-leks again.Sol-leks was unhappy too. He was frightened of Buck, and when Francois turned his back, Buck took Sol-leks’ place again. Now Francois was angry.
‘I'll show you!’ he cried, and went to get a heavy club from the sledge.
aoc power leveling,
Buck remembered the man in the red coat,aoc power leveling and moved away. This time, when Sol-leks was harnessed as lead-dog,Buck did not try to move in. He kept a few metres away and circled around Francois carefully. But when Francois called him to his old place in front of Dave, Buck refused. He had won his fight with Spitz and he wanted to be lead-dog.
aoc power leveling,
For an hour the two men tried to harness him.aoc power leveling Buck did not run away, but he did not let them catch him. Finally,Francois sat down, and Perrault looked at his watch.It was getting late.The two men looked at one another and smiled Francois walked up to Sol-leks, took off his harness, led him back and harnessed him in his old place.Then he called Buck.All the other dogs were harnessed and the only empty place was now the one at the front But Buck did not move.‘Put down the club,’ said Perrault.
Final Fantasy XI GIL,
Francois dropped the club,Final Fantasy XI GIL and immediately Buck came up to the front of the team.Francois harnessed him ,and in a minute the sledge was moving.
Buck was an excellent leader. He moved and thought quick-ly and led the other dogs well. A new leader made no differ-ence to Dave and Sol-leks; they continued to pull hard .But the other dogs had had an easy life when Spitz was leading.They were surprised when Buck made them work hard and punished them for their mistakes Pike, the second dog,was usually lazy; but by the end of the first day he was pulling harder than he had ever pulled in his life. The first night in camp Buck fought Joe, another difficult dog, and after that there were no more problems with him. The team started to pull together, and to move faster and faster.
aion kinah,
‘I've never seen a dog like Buck!’aion kinah cried Francois,‘Never!He's worth a thousand dollars .What do you think,Perrault?’

Annstory

MessagePosté le: Mer 19 Jan - 09:52 (2011) Sujet du message: Le jour de l'an c'était ? Répondre en citant

wow power leveling New year arrived,and games continue wow power leveling!
wow power leveling
All hail innovation! A group of intrepid University of Southern California students have created and released FAAST, or the Flexible Action and Articulated Skeleton Toolkit compatible with the XBox Kinect. Using FAAST, folks can map body movements and gestures wow power leveling.
world of warcraft power leveling
To put the program through its paces, the group used FAAST to play World of Warcraft via Kinect world of warcraft power leveling.
world of warcraft power leveling
The results are AWESOME as the video shows a group member casting spells, moving the camera and more world of warcraft power leveling.
cheap wow power leveling,
Since these games would not normally support motion sensing devices, FAAST emulates keyboard input triggered by body posture and specific gestures cheap wow power leveling.
cheap wow gold
In this video, we show how FAAST can be used to control off-the-shelf video games such as .
These controls can be dynamically configured for different applications and games cheap wow gold.

Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 14:02 (2017) Sujet du message: Le jour de l'an c'était ?

Poster un nouveau sujet Répondre au sujet ROULEZBOULET Index du Forum -> TEAM ROULEZBOULET -> Ici tu votes et on sonde... Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | créer forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Xtreme Skin Designed by Xtreme Web Developers visit website